Tuesday, September 25, 2012

Semester Baru

Assalamualaikum.

Sebulan tak update blog. Macam biasa, naik awal sem memang busy. Busy dengan study, busy dengan aktiviti kelab, busy dengan hal peribadi.

Pejam celik aku dah masuk tahun 3. Cepat gilaa. Tahun 3 ni baru rasa tahap kesenioran tu tinggi bila tengok adik - adik junior yang baru masuk haritu. Yang tak boleh blah, depa panggil aku 'abang'. Aigoo. =.="

Sem ni aku taklaa pack sangat keluar masuk kelas. Aku ada 14 jam kredit. Hanya ada kelas hari Isnin, Selasa & Khamis. Hari lain cuti. Heaven kot. Haha! Tapi tu pun still busy dengan segala projek & program bagai.


Ada masa nanti aku update lagi. Ni pun curi - curi update sementara nak buat kerja. Hehe. :)

p/s: Kadang - kadang rasa letih sangat sampai ada rasa nak give up sesetengah perkara. 
Jazakkallah khairan khatira. Assalamualaikum (",)