Friday, December 9, 2011

Aku Suka Subjek Itu

Subjek Hubungan Etnik. Terbaik punya subjek. Sebab apa aku kata terbaik? Sebab memeningkan dan memboringkan. Haha!

Aku rasa subjek ni macam okay tapi kerja kursus sangat tak boleh blah. Meletihkan. Mendukacitakan. Memillukan.

Kami dibahagi 7 group. Group aku group yang ketujuh. Ada 11 orang. 8 cewek 3 cowok. Nasib baik aku dapat group yang okay. Dapat la kami tolong menolong buat mana yang patut. Tapi seriously, aku rasa kesian pada ketua group kami. Bersusah payah dia nak setelkan assignment ni.

Time group 1 - 3 present, banyak masa dihabiskan dengan benda - benda remeh. Masalah format & teknikal. Kitorang kat belakang tersangat la suka boring tengok pensyarah asyik suruh presenter perbetul kesalahan teknikal tu.  Dah jadi macam kelas penulisan teknikal. Memang TERSANGAT SUKA kan. :p



p/s: King Sophyd! Aku buat apa yang aku cakap tadi! Berani kerana benar! Haha!


Jazakkallah khairan khatira. Assalamualaikum (",)