Sunday, December 11, 2011

Saya Suka Banyak Assignment

Lagi 2 minggu cuti study week. Tak sabar nak cuti sebenarnya walaupun aku tau cuti - cuti pun kena study. PENAT. Dalam entry lepas - lepas aku ada sebut jugak pasal ni. Dan sekarang aku rasa PENAT lagi. Selagi tak habis sem ni, selagi tu penat aku takkan hilang. Kawan - kawan lain pun macam tu jugak. Semua penat dengan assignment yang bertimbun - timbun. Makin nak habis sem, makin banyak pulak kerja. Biasa la, nama pun student kan.

  • Computer Animation - Own Character
  • Website Application Development - Upgrade Website Felda
  • Critical and Creative Thinking - Develop Website CCT
  • Hubungan Etnik - Kajian Kes (Akulturasi)
  • Artificial Intelligence - Upgrade System
  • Data Communication and Networking - Assignment 1
  • Digital Audio Video - Video Project (Rebut)
  • Artificial Intelligence - Kuiz (Neural, Fuzzy, Genetic)

Banyak tak banyak. Semua nak kena submit dalam minggu ni & minggu depan. Sebenarnya aku rasa banyak kerja pun takpa. Baru mengajar kita macam mana nak handle masa. (Ayat Redha) Nanti kalau dah kerja mesti lagi teruk. Lain la kalau kahwin dengan tuan puteri. Duduk istana goyang kaki ja. Haha!

Dalam dok busy ni pun, sempat lagi curi - curi tengok cerita Jepun  - 14 Sai No Haha. Best gila kot cerita ni. Apa nak jadi la Mat Nazrul Azwan ni. Dush! Dush!

p/s: Diam tu tak semestinya sombong kan? ;)







Jazakkallah khairan khatira. Assalamualaikum (",)