Wednesday, February 8, 2012

Operasi Mencari Buku

Sejak kerajaan bagi baucer buku, aku tengok ramai yang berpusu  -pusu pi shopping buku. Aku pulak sampai la ni tak sentuh pun lagi baucer tu. Bukannya apa, taktau nak beli buku yang mana satu. Kalau ikutkan, banyak buku yang aku nak beli, tapi bila sampai kedai buku.....................

Tengok buku bahagian IT sangat kurang. Aku taktau mungkin sebab kedai - kedai kat Sungai Petani memang tak banyak jual buku  - buku IT takpun sebab ramai orang dah pakat beli buku IT sampai tinggal last kopek. Nampak gaya macam nak kena shopping buku kat Melaka. Tu pun kalau banyak lagi buku IT kat Melaka tu. =.=

Nak beli buku lain, rasa macam malas pulak. Takkan nak beli novel kot. Aigo. Memang tak la kan. Aku rasa buat masa sekarang, aku lebih prefer beli buku - buku yang related dengan kos aku. Jeles jugak bila tengok member - member lain dapat buku apa yang diorang nak, tapi aku tak dapat - dapat lagi.



p/s: Kalau ada buku, tapi buat perhiasan takdak gunanya jugak kan. :)   


Jazakkallah khairan khatira. Assalamualaikum (",)