Saturday, January 14, 2012

Bilik Oh Balik

Lagi 4 hari dah nak balik Kedah. Tak sabar kot. Rasa macam dah lama gila tak balik. Padahal tak sampai sebulan pun lagi aku balik haritu. Maknanya aku akan tinggalkan asrama Murni yang sangat tak best ni. Orang lain ada yang dah balik. Aku pulak ada lagi 2 paper. Selasa baru habis. Sedih. =.=

Duduk Murni kadang - kadang rasa macam okay, kadang - kadang faham - faham sendiri la. Nasib baik aku dapat aras 2. Tak la tinggi sangat.

Selalunya kat Murni aku berkampung kat dalam bilik aku. Rasa lagi selesa duk bilik sendiri. Lagipun bilik ni dah macam markas dah. Tempat berkumpul kawan - kawan sekelas. Pot baik punya. Haha! Kalau aku pi bilik orang lain pun, bilik Sophyd, Khairil, Afiq takpun Fahmi.

Masa mula - mula masuk bilik ni dulu, rasa macam, adoi. Keciknya bilik. Sempit. Rasa tak puas hati jugak la. Meja study pun kat ruang tamu. Last - last aku bawak jugak masuk meja study dalam bilik. Senang sikit nak buat kerja. Kompaun tak kompaun tu belakang cerita. Nasib baik tak kena kompaun. :p

Aku cukup tak boleh hidup dalam bilik yang bersepah - sepah. Bilik aku kat Kedah pun sama. Rasa rimas bila tengok. Tapi bila duduk asrama ni, tak boleh nak kata apa la. Bilik kecik, barang banyak. Nak buat macam mana. Kena berusaha semaksima mungkin tak bagi bersepah.

Nanti masuk sem baru, mungkin dapat bilik lain. Rasanya aku akan rindukan bilik yang indah ni. Poyo la pulak! Haha! Bilikku, syurgaku. :)



p/s: Barang belum start kemas lagi. Bila ntah nak kemas. 

Jazakkallah khairan khatira. Assalamualaikum (",)