Wednesday, January 11, 2012

Ulang Tahun Kelahiran

Selamat tinggal 22 tahun. Selamat datang 23 tahun. Pejam celik aku dah pun tambah satu lagi angka dalam umur aku. Rasa macam baru semalam aku sambut birthday yang ke 22.

Fasa 22 tahun aku lalui dengan penuh onak ranjau. Tudiaaaaa ayat. Antara yang paling bermakna bagi aku bila aku dapat sambung belajar pada 4 September tahun lepas. Ya, hasrat nak sambung belajar tercapai jugak akhirnya. Alhamdulillah.

Dan harini aku dah pun berumur 23 tahun. Masih tak percaya. Masih teringat bagaimana waktu zaman SPM dulu, aku terbayang macam mana keadaan aku waktu menginjak 23 tahun. Hari ni, aku melaluinya sebagai seorang yang berguna la jugak. :p

Setiap daripada kita mesti akan ada orang pertama yang kita harap untuk menjadi orang terawal wish birthday pada kita. Orang yang aku harapkan adalah mak aku. Ya, aku memang harap sangat mak aku akan wish seawal yang boleh. Harapan aku jadi kenyataan. Awal - awal lagi dia telefon aku wish. Sedih jugak tak dapat balik sambut birthday dengan family. Tapi takpa la, minggu depan dah boleh balik Kedah! Sabar Mat Nazrul Azwan! :)

Umur 23 tahun ni aku harap aku jadi insan yang lebih baik & semakin matang lagi. Yela, macam ramai orang yang wish cakap, dah tua. So aku kena la buat cara orang tua! Haha!

p/s: Malam ni rasa tak tenteram. King Sophyd, terima kasih dengar sikit luahan jiwang aku tadi. Sebab tu ko kalah main PES kot. :p




Jazakkallah khairan khatira. Assalamualaikum (",)